.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین شنیده ها از استان گیلان که گفته می شود !
توزیع نشریات دوم خردادی در ادارات گیلان،مقابله اصلاح طلبان با برنامه دولت در خصوص حل مشکل صنعت چای،فرار اصلاح طلبان برای تشکیل جلسات به برخی روستاها،دیدار اعضای ستادهای امتداد مهر با رئیس جمهور،تغییر بی سروصدای کاربری برخی کارخانجات چایسازی ،انتقاد نماینده اصولگرای رشت از احضار برخی اصولگرایان به دادگاه و...
 آخرین شنیده ها از استان گیلان  که گفته می شود !

جمع‌آوری و انتشار خبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌ های ‌‌‌‌خبری قرار گرفته است.این بخش از اخبار خود را در قالب‌ ستون‌‌هایی‌‌چون‌ ‌"ویژه" ، "پشت پرده"، "جهت‌اطلاع" و "گفته می‌شود" منتشر می‌کنند(توزیع نشریات دوم خردادی در ادارات گیلان،مقابله اصلاح طلبان با برنامه دولت در خصوص حل مشکل صنعت چای،فرار اصلاح طلبان برای تشکیل جلسات به برخی روستاها،دیدار اعضای ستادهای امتداد مهر با رئیس جمهور،تغییر بی سروصدای کاربری برخی کارخانجات چایسازی ،انتقاد نماینده اصولگرای رشت از احضار برخی اصولگرایان به دادگاه و...) از این خبرها می باشند.


***شنیده ها حاکی است در برخی ادارات کل گیلان همچنان نشریات وروزنامه های دوم خردادی بصورت اشتراک بین مدیران کل وبرخی از نیروهای زیر مجموعه آنهاتوزیع می گردد وگفته می شود این مدیران حاضر به اشتراک روزنامه ها با مشی اصولگرایانه نیستند!
***شنیده ها حاکی است باتوجه به اینکه برکناری رئیس دوم خردادی دانشگاه آزاد واحد لاهیجان قطعی بود اما گفته می شود نماینده اصولگرای لاهیجان وسیاهکل در آخرین لحظات با توافق پشت پرده خود با مسئولان دانشگاه آزاد خواستار ابقای مجددوی گردیده است !
***شنیده ها حاکی است با توجه به اینکه رئیس واکثر اعضای سابق هیات مدیره سندیکای کارخانجات چای شمال در انتخابات ریاست جمهوری از حامیان جدی یکی از کاندیداهای شکست خورده وفتنه های اخیر بودند ودر کنار وی در باغات چای عکس های یادگاری می گرفتند وسوژه تبلیغاتی این کاندیداجهت تخریب عملکرد دولت نهم شده بودند که پس از انتخابات از سوی اعضای این سندیکا(مدیران واحدهای چایسازی شمال)کنار گذاشته شدند وبجای آنها افرادی همسو با برنامه های دولت دکتر احمدی نژاد انتخاب شدند ودر حالیکه در دوهفته گذشته دولت اقدامات جدی وتصمیات خوبی را برای صنعت چای کشور گرفته ودر صدد رفع مشکلات صنعت چای است گفته می شود این گروه شکست خورده در انتخابات، اخیرا در قالب انجمن صنفی کارفرمایی کارخانجات چایسازی مجددا شروع به فعالیت کرده است ودر صدد ارائه طرحهای انحرافی وزیر سوال بردن طرحهای دولت در خصوص نجات صنعت چای کشور هستند !
***شنیده ها حاکی است که اصلاح طلبان گیلان از بیم برخورد نیروهای ارزشی وحامیان ولایت با آنها جهت برگزاری جلسات خود به روستاهای دور افتاده روی آورده اند وماه گذشته جلسه شورای اصلاحات گیلان در یکی از روستاهای اطراف بخش رحیم آباد رودسر برگزار گردیده بود وگفته می شود جلسه این ماه آنها هفته گذشته در روستای گرکرود بخش رانکوه املش با دعوت یک عضو مرکزی جبهه مشارکت گیلان (م-ز)برگزار شده است.
***شنیده ها حاکی است حسینی مدیرکل سابق صدا وسیمای مرگز گیلان اخیرا بعنوان عضو هیات مدیره منطقه آزادتجاری انزلی منصوب شده است .
***شنیده ها حاکی است در پی انتخاب امیری رئیس آموزش وپرورش لاهیجان بعنوان مدیرکل نهضت سواد آموزی گیلان ،اصولگرایان لاهیجان با انتخاب همتی بعنوان مدیر جدید آموزش وپرورش لاهیجان مخالف بوده اند اما گفته می شود با تلاش قاسمی نماینده لاهیجان وسیاهکل این انتصاب صورت گرفته است!
*** شنیده ها حاکی است اخیرا با تلاش برخی نمایندگان گیلان در مجلس ،روسای برخی ادارات هلال احمر درشهرستانها تغییر می کنند وجایگزین آنها برخی افراد فاقد تجربه واز هواداران این نمایندگان منصوب می شوند وگفته می شود برخی از اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر گیلان نیزنسبت به این تغییرات گله مند می باشند.
***شنیده ها حاکی است با توجه به بازنشسته شدن مهندس نصری رئیس سازمان چای شمال هم اکنون سه گزینه برای این این سازمان مطرح می باشند که گفته می شود از بین محرر،آقاجانپور وجهانسوز احتمال انتخاب محرر از سایر گزینه ها بیشتر است.
***شنیده ها حاکی است جمعه آینده اعضای شورای مرکزی ستادهای امتداد مهر (حمایت های مردمی دکتر احمدی نژاد)دراستان گیلان بادکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری دیدار خواهند داشت وگفته می شود پس از دیدار با ریاست جمهوری با حضور در حرم امام راحل نیز ضمن تجدید میثاق بابنیانگذار کبیر انقلاب و آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر حمایت وتبعیت خود را ازولایت مطلقه فقیه اعلام خواهند داشت وبرخی خبرها نیز حاکی از آن است ستادهای امتداد مهر پس ازاین دیدارتحت عنوان بنیاد امتداد مهر در سراسر کشور رسما شروع به فعالیت خواهند کرد.
***شنیده ها حاکی است اوایل بهمن ماه دفتر استانی جمعیت پیشرفت وعدالت ایران اسلامی در گیلان افتتاح خواهد شد وگفته می شود این حزب از سوی هواداران دکتر قالیباف تاسیس شده است وپایگاه اطلاع رسانی هواداران دکتر قالیباف در شمال کشور تحت عنوان امید یازدهم به آدرس اینترنتی (www.omiid11.blogfa.com) از هم اکنون فعال شده است وبرخی خبرها حکایت از راه اندازی بانک شهر وابسته به شهرداری تهران نیزدرآینده نزدیک دربرخی از شهرهای گیلان دارد .
***شنیده ها حاکی است در پی بروز اختلاف بین اداره محیط زیست آستارا وشهرداری لوندویل جهت برداشت شن برخوردبسیار تندی بین مدیران این دو دستگاه اجرایی بروز کرده است وگفته می شود اخیرا شایعه ای مطرح گردیده که بدستور شهردار راننده کمپرسی شهرداری رئیس اداره محیط زیست شهرستان آستارا را زیر گرفته است !
***شنیده ها حاکی است کارکنان رسمی وقراردادی شهرداری املش بیش از دوماه است که حقوق دریافت نکرده اند وبرخی خبرها حکایت از درآمد بیش از100 میلیون تومانی این شهرداری در آذرماه دارد این در حالیست که حقوق ماهیانه پرسنل رسمی ،قراردادی و... شهرداری املش ماهیانه حدود 45 میلیون تومان می باشد !
***شنیده ها حاکی است انتصاب جوادپور بخشدار سنگر بعنوان فرماندار ماسال ، صادقپوربخشدار کیاشهر بعنوان معاون عمرانی فرمانداری لاهیجان وهمچنین محمد اکبری بعنوان فرماندارشهرستان املش قطعی شده است.
***شنیده ها حاکی است برخی از کارخانه داران چای اخیرا اقدام به تغییر کاربری کارخانجات چایسازی خود بدون هرگونه سروصدایی می کنند این در حالیست که بعضی از آنها حتی حدود یک میلیارد تومانی نیز به دولت بابت دریافت تسهیلات بانکی بدهکار می باشند وگفته می شود در حالیکه دولت تصمیم قطعی برای احیای مجددسازمان چای وهمچنین صنعت چای کشور گرفته است اینگونه تغییر کاربری وفروش ماشین آلات وتمامی امکانات واحدهای چایسازی جای تامل دارد وبرخی خبرها حاکی از آن است بیشتر این افراد از وابستگان فکری به جریان اصلاحات می باشند وبانکها ی استان نیز در مقابل این حرکت آنها جهت دریافت مطالبات خود هیچگونه واکنشی نشان نمی دهند.
***شنیده ها حاکی است گروه موسوم به سبزها اخیرا تحرکاتی را درشهرستان رودسر آغاز کرده اند وگفته می شود فعالیت این گروه توسط یکی از پزشکان این شهر که ریاست ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای شکست خورده را نیر بعهده داشت سازماندهی می شود!
***شنیده ها حاکی است اخیرا یکی از نیروهای حزب الهی گیلان توسط دادسرای نظامی گیلان احضار شده بود که با قرار وثیقه 80 میلیون تومانی آزاد گردیده است وگفته می شود کوچکی نژاد از نمایندگان اصولگرای رشت در انتقادبه این حرکت گفته است بعد از اغتشاشات و فتنه گريهاي بعد از انتخابات قوه قضاييه و دستگاههاي امنيتي کشور بجاي دستگيري فتنه گران و محاکمه مسوولان اين شبکه ، تعدادي از نيروهاي ارزشي نظام را به دادگاه فراخواندند که اين امر موجب نگراني نمايندگان مجلس شوراي اسلامي شده است و اظهارداشته : اغتشاشگران به اموال عمومي و نظام خدشه وارد کرده اند در حالي که اين نيروهاي ارزشي به دفاع از دين و حفاظت از مردم وارد عرصه شدند که تعدادي از اين افراد به دادگاه احضار که هم اکنون با قيد ضمانت آزاد شدند ونمايندگان مجلس شوراي اسلامي از اين امر نگران هستند و در این خصوص نيز در مجلس تذکر خواهند داد.
***شنیده ها حاکی است کارخانه نوشابه سازی نیکنوش رشت (آرسو کولا) تعطیل شده است وگفته می شود این تصمیم در پی جلسه دوهفته گذشته هیات مدیره کارخانه نوشابه سازی نیکنوش رشت بصورت ناگهانی اتخاذ گردیده است.
*** شنیده ها حاکی است به دلیل عدم پرداخت عوارض؛ رانندگان کامیون و تریلی در انزلی تجمع کرده اند‌وگفته می شود این تجمع بخاطر اختلاف انجمن صنفی رانندگان کامیون و تریلی با شهرداری انزلی در عدم پرداخت عوارض منجر به تجمع و درگیری رانندگان با نمایندگان شهرداری شده است.
***شنیده ها حاکی است نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي گفته است : وضعيت جذب اعتبارات بانک جهاني در بخش آب و فاضلاب شهري گيلان رضايت بخش نيست. وی افزوده : آب و فاضلاب شهري در جذب اعتبارات بانک جهاني و بودجه هاي کشوري عقب است در حالي که پروژه ساماندهي فاضلاب رشت بايد سال 2010 به پايان برسد. وی اظهار داشته اگر نتوانيم اعتبارات بانک جهاني را به موقع جذب کنيم وارد مرحله خطرناکي مي شويم چون همه خيابانهاو کوچه هاي شهر به دليل کند و کاريهاي ناشي از اجراي طرح آب و فاضلاب شهري پر از چاله و چوله است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 دي 1388
انتخاب تيترهايي چون پناه بردن اصلاح طلبان به روستا ها براي تشكيل جلسه با توجه به نزديكي ماه بهمن و سالگرد پيروزي انقلاب آيا به ضرر انقلاب نيست؟ آيا انقلاب براي اين بود كه افراد نتوانند حرف خود را ازادانه بزنند و به روستا پناه ببرند؟
دانشجوی دانشگاه آزاد لاهیجان 25 دي 1388
پیرو تغییر مدیریت دانشگاه آزاد لاهیـــجان!
اکثریت قریب به مطلق دانشجویان این دانشگاه طی یک طومار که به همت یک دانشجوی رشته فقه و حقوق اسلامی تدوین شده بود تقدیر و تشکر و حمایت خود را از جناب آقای دکتر مهــدوی اعلام داشته اند!
ضمنا دانشجویان دانشکده فنی هشدار داده بودن که در صورت عزل دکتر مهدوی کلاسهای درس را تعطیل خواهند کرد!
نا شناس 27 دي 1388
وقتي پاي مصالح ملي ومنافع كشور درميان باشد بايد اختلاف ها كنار گذاشته شود وضع موجود در كشور وضع خوبي نيست اگر درجناح هاي مختلف كشور تقوي الهي موجود باشد بايد باند بازي كنار گذاشته شود وهر شخص شايسته از هرجناح درمحل سازماني خود ابقاء گردد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.397 seconds.